אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

השוואת מחירים להשכרת פטריות חימום

השוואת מחירים להשכרת פטריות חימום – כמה זה אמור לעלות?

פטריות חימום להשכרה זו דרך מעולה לערוך אירועים תחת כיפת השמיים גם בחודשים הקרים של השנה. פטריות חימום יכולות לחמם את האזור של האירוע ולהקנות לאורחים שלכם אווירה חמימה ונעימה. פטריית חימום אחת יכולה להגיע לרדיוס של יותר מחמישה מטרים וכאשר מחליטים לשכור אותן יש לקחת בחשבון את מספר האורחים וכמובן הגודל של המקום. מומלץ גם לתכנן בקפידה את מיקומן של פטריות החימום על מנת להגיע למצב שכל האזור מחומם בצורה שווה מבלי שיש אזורים חמימים מדי לעומת אזורים שנשארים קרים. כל פטריית חימום מופעלת בעזרת גז וניתן לווסת בה את עוצמת הלהבה מה שמאפשר לקבוע למעשה את עוצמת החימום.

 

פטריות חימום להשכרה ניתנות לתזוזה, כלומר הן ניידות וניתן להזיזן אותן ממקום למקום בצורה קלה, יעילה ומהירה. אז כמה אמור לעלות השכרת פרטיות חימום לאירועים? פטריית חימום אחת עולה בסביבות 250 שקלים כאשר כל פטריית חימום נוספת מורידה את המחיר עבור פטרייה אחת. כך למשל פטרייה אחת תעלה יותר ביחס לפטרייה אחת מתוך שמונה. כמובן שהזמנת מספר פטריות חימום תלויה במספר האורחים ובגודל של המקום ורק אתם מחליטים על כמות פטריות החימום באירוע שלכם.

 

השכרת פטריות חימום לאירועים – לחגוג גם בחורף

לא מעט אירועים מתוכננים להיערך בחוץ בעונת הקיץ או האביב. אבל מה עושים אם רוצים לחגוג אירוע באמצע החורף באוויר הפתוח? פטריות חימום יכולות להיות פתרון מצוין עבור אנשים שלא מוכנים להתפשר ורוצים לחגוג במקום פתוח גם שקר מאוד בחוץ. תפעול פטריות החימום הוא קל מאוד והסבר קצר טרם האירוע ימנע מכם סיבוכים מיותרים בתפעול שלהן.  השכרת פטריות חימום זו הדרך הטובה ביותר לשכוח מהקור השורר בחוץ, להשרות אווירה מצוינת על האורחים שלכם ולגרום להם להתרכז בחגיגה האמיתית. פטריות חימום יכולות להגיע בכמויות גדולות לאירוע ואתם מוזמנים להתייעץ ולשאול שאלות לפני האירוע כדי שנוכל לתכנן ביחד אתכם את הכמות הנכונה.

 

תכנון נכון ויסודי של הפרטים הקטנים ביותר יוביל לכמות פטריות חימום מדויקת שגם יחסוך לכם מקום ומאמץ וכמובן גם יחסוך מכם מהבחינה הכספית. פטריות חימום להשכרה זה אינו עסק יקר במיוחד ביחס לשאר המרכיבים של האירוע ובהחלט רצוי לקחת בחשבון כי המחיר לפטרייה יורד ככל שמזמינים יותר פטריות חימום. אם אתם זקוקים לארבע פטריות חימום מגיעה לכם הנחה משמעותית מאשר אם תזמינו פטרייה אחת ולכן כדאי מאוד לא להגיד שיהיה בסדר ולקחת פטרייה אחת או שתיים יותר מאשר לסבול מקור בגלל שחסרות פטריות חימום.

 

קידום אתרים
דילוג לתוכן