אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

לימודי עיצוב פנים

– שילוב מדויק של לימודים תאורטיים, לימודי מחשב ופרקטיקה מקצועית
– קבלת מספר הצעות מחיר ללימודי עיצוב פנים, בחינם ללא התחייבות !
– עבודה מעשית מול לקוחות אמיתיים
– בניית תיק עבודות מנצח והכנת תוכנית עסקית ליציאה לשוק העבודה
– פריסה ארצית מלאה, סניפים בכל הארץ !

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      חשוב לדעת

      קורס עיצוב פנים נמשך זמן קצר אך מעניק תועלת רבה. קודם כל, כדאי ללמוד עיצוב פנים כי מדובר על תחום פרקטי עם ערך מעשי. בוגרי מסלולי הלימוד יכולים להצטרף באופן כמעט מיידי לשוק התעסוקה, להציע את המועמדות שלהם למשרדי העיצוב או לפתוח בעצמם עסק ולספק שירותים כעצמאיים. בעידן המודרני, קורס מן הסוג הזה הוא בעל ערך מוסף ולכן מבוקש אצל גברים ונשים בטווח רחב של גילאים.

      שנית, כדאי ללמוד עיצוב פנים גם בגלל התכנים עצמם. זהו אחד הקורסים היחידים בתחום העיצוב שמשלבים בין קורסים פרקטיים ותיאורטיים ובין נושאים ובהם:

      • יסודות ברישום אדריכלי
      • ארכיטקטורה
      • סגנונות בעיצוב
      • הבדלים בין חומרים
      • מאפייני חללים וחדרים
      • תוכנות מחשב והדמיות
      • משחקי אור וצל

       

      הרבה יותר מעיצוב

      חשוב גם להזכיר את המאפיינים של קורס עיצוב פנים בהקשר של העבודה בשטח. בין היתר, מטרת הקורס היא להכשיר אנשי מקצוע כדי שבעתיד יצליחו לקחת בית ישן ולשדרג אותו. השאלה כיצד לשדרג את הבית היא חלק בלתי נפרד מהכלים שמקבלים אנשי המקצוע במהלך קורס עיצוב פנים, לכן בזכותו הם גם יודעים להכריע בין שיפוץ זול בלבד – לבין החלפת ריהוט ואקססוריז, החלפת דלתות פנים או שיפוץ מן המסד ועד הטפחות.

      כמו כן, הקורס פותח אופקי תעסוקה שקשורים להום סטיילינג ולאפשרות להציע שירותים לרוכשי דירות ישנות עבור השקעה או מגורים. כפועל יוצא מכך, אנשי המקצוע מהתחום של עיצוב פנים הם היחידים שיכולים ללוות משקיעים בענף הנדל"ן הנוכחי ולהציע את השירותים שלהם גם לחברות בנייה ויזמים.

      מלבד האמור לעיל, כדאי ללמוד עיצוב פנים גם משום שזהו תחום שמאפשר להפוך את התחביב והכישרון למקצוע מכניס. הביקוש למעצבי פנים בא לידי ביטוי במשכורות גבוהות, שאותן אפשר להרוויח כשכירים או כעצמאיים בתחום דינאמי שכל הזמן משתנה ורלוונטי.

       

      כאן בשביל הקריירה שלך

      הקריירה שלך בעיצוב פנים יכולה להתחיל ברגל ימין: באתר משתלם מחכות לך עכשיו הצעות אטרקטיביות על מגוון קורסים ברחבי הארץ. אם החלטת שכדאי ללמוד עיצוב פנים, רק נותר לך להשאיר פרטים ולגרוף עד 40% הנחה.

       

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן