אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

בתי השקעות בישראל

מי שקורא את מדורי הכלכלה ובקיא בנעשה בתחום ההשקעות יודע, שהשנים האחרונות היו טובות מאוד עבור בתי ההשקעות בישראל. למעלה מ-10 אחוז תשואה, השקעות נרחבות, מי ששם את כספו בהשקעות שונות דרכם הצליח. כעת השאלה היא איך גם אתם יכולים להצטרף לחגיגה ולתת לבתי השקעות לעשות כסף בשבילכם.

 

לפני שנסביר כאן, כיצד בוחרים בית השקעות ומתי, נבהיר תחילה, ששום דבר לא מובטח מן הסתם. לא מדובר במעשה קסמים, ולמען האמת זה לא תלוי רק בבתי השקעות זה תלוי גם בכם. עד כמה אתם מעורים בעניין, איזה סוג משקיעים אתם, סולידיים או הרפתקנים,  והאם יש לכם סבלנות, כי שם המשחק בהשקעות הוא סבלנות. כעת נענה על השאלה, איך בתי השקעות בישראל יכולים לעבוד בשבילכם.

 

כיצד בוחרים בית השקעות

הבחירה בבית השקעות מסוים, היא חלוקה בין שני מסלולים. אחד זה מסלול השירות, והשני זה מסלול ההצלחה. מסלול השירות, יש שיאמרו שהוא פחות חשוב, מה זה משנה אם מנהל ההשקעות עונה לכל שיחה שלנו בזמן אמת או משיב במהירות למייל, אם בסופו של יום הוא מרוויח בשבילנו כסף.

 

אך זה לא רק קשור לרמת ההיענות שלו לשיחות שלנו, זה קשור גם ליחס שהוא נותן לנו, האם העובדה שאנחנו משקיעים קטנים גורמת לו לתת לנו יחס אחר מאשר הוא נותן למשקיעים גדולים מאיתנו? יש כמובן את שאלת האמינות, עד כמה אנחנו יכולים לסמוך עליו עם הכסף שלנו, עד כמה הוא מסודר ומציג לנו דוחות יעילים, עדכניים, בזמן שאנחנו מבקשים. השקיפות היא חשובה כי רק איתה אנחנו יכולים לדעת איפה אנחנו עומדים ולאן אנחנו יכולים ללכת.

 

עוד שתי נקודות חשובות בעניין של שירות הן, ניסיון והיצע. במובן של ניסיון הכוונה, שאנחנו צריכים מנהל השקעות שיכיר את השווקים היטב, ידע לזהות תמורות ומגמות, יוכל להסביר לנו בפרספקטיבה של זמן כיצד השווקים נעים וכיצד עלינו להתייחס. משקיעים צעירים וחסר ניסיון הם אולי רעבים יותר, אך זה לא מבטיח שהם ידעו יותר.

 

לגבי היצע, מנהל השקעות טוב צריך להציע לנו אפיקים נרחבים של השקעות. לא להתבסס רק על אפיק אחד, ולא לחפש רק את האפיקים הנוחים. אלא להציע לנו מגוון אפיקים שיתאימו לגודל ההשקעה שלנו.

 

מבחינת בית ההשקעות עצמו, יש מסלול אחד שאמור להשפיע וזה מסלול ההצלחה. כלומר, איזו תשואה מציג בית ההשקעות. עלינו לבחון את המסלולים בהם משקיע בית ההשקעות ואילו אחוזי תשואה הוא עושה בשנה. בית השקעות שמניב תשואות נמוכות למשקיעים שלו, הוא אולי בית השקעות ששומר על הכסף של המשקיעים שלו, אך הוא גם לא דואג שהם יתעשרו. בית השקעות

קידום אתרים
דילוג לתוכן