אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

חברת ניקיון – איך למצוא חברה מקצועית למשרד

 

המשרד שלי הכי נקי!

 

במאמר שלפנינו נסביר איך למצוא חברה מקצועית למשרד, שתנקה כמו שצריך, ותשאיר אחריה משרד נקי וממורק.

 

חברת ניקיון

השוק מוצף עם הצעות רבות של חברת ניקיון כאשר כל אחד מבטיח ניקיון מקסימלי בתחום אחריותו. כל מי שעומד בפני הדילמה של למצוא חברת ניקיון עבור המשרד שלו, קשה לו מאד עם ההחלטה. איך יודעים מה היא חברת ניקיון טובה? האם החברה הזו לא תאכזב? האם האנשים שעובדים שם מבינים בניקיון והם עושים את זה היטב? האם המשרד שלי יהיה נוצץ ומבריק בסיום העבודה או שיהיו תמיד אי אלו שיריים שירגיזו כל יום מחדש?

 

חשיבות חברה מקצועית למשרד

כי כל מי שמחזיק בבעלותו משרד, מבין כמה הדברים חשובים וגורליים. ניקיון משרד הוא לפעמים יותר חשוב מניקיון הבית, היות שהמקום משפיע מבחינה שיווקית ותדמיתית כאחד. בית שאינו נקי כהלכה, גורם הפרעה לתושבי הבית ולמי שנמצא בו, אבל משרד שאינו נקי וממורק, יוצר רושם שלילי על המקום מה שיכול להשפיע באופן ישיר על התדמית של המשרד.

נחשוב רק על הלקוחות שבאים למשרד ומוצאים אותו לא מספיק נקי, הרושם הראשוני שלהם יהיה שלילי, ולא משנה באשמת מי. קשה יהיה לשנות את התדמית הזו, גם עם שירות מעולה. לכן חשוב כל כך לבחון היטב מי תהיה חברת ניקיון שתהיה מקצועית ותנקה לנו את המשרד כמו שצריך.

 

איך למצוא חברה מקצועית למשרד?

  1. כדאי לבקש המלצות מן החברה לגבי משרדים בהם היא עבדה בעבר. ככל שיש יותר המלצות חיוביות ושביעות רצון ממעבידים קודמים, ניתן להסיק כי מדובר במשרד איכותי ומועדף.
  2. מבררים אודות שיטות העבודה – באיזה אופן הם מנהלים את צוות העובדים שלהם. מה סדר העבודה? את מי שולחים לנקות ומה קורה במקרה שעובד נעדר? אחריות מצד חברת הניקיון לתחזק מערך של עובדים בצורה מסודרת מבטיחה פחות "חורים" במערכת וניקיון שוטף בלא עיכובים.
  3. בודקים את רמת הניקיון ואת הציוד – באלו חומרים הם משתמשים על מנת להגיע לרמת ניקיון מקסימלית? האם יש להם ציוד עזר? כדאי להציץ למשרדים בהם הם עובדים, ולבדוק את רמת הניקיון במקום. אין כמו מראה עיניים כדי להבין באיזה רמת ניקיון מדובר.
קידום אתרים
דילוג לתוכן