אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

ניתוח אף מחירים

 

לעיתים, אנו מוצאים בעצמנו חלקים בגוף שמפריעים לנו. היינו מעדיפים להימנע מלקרוא להם 'פגמים' מכיוון שלכל אדם היופי שלו, אך אין להתווכח עם אדם שאינו מרוצה ממשהו שאפשר לשנות. לדוגמא, האף שלנו. עבור אלו הזקוקים לטיפול ניתוח אף מחיר לא תמיד יהיה גורם מכריע בבחירת הרופא, שכן מדובר בנושא רגיש המתקשר ישירות לא רק למראה של האדם, אלא גם לכושר הנשימה, והביטחון העצמי של האדם.  

 

ניתוח אף מחיר משתלם ותוצאה נהדרת!

 

בהתאם לצורת האף, גודלו והמקרה הפרטי של המטופל, ניתן יהיה להחליט על ניתוח שיתאים בדיוק למקרה הפרטי. לכן, עוד לפני הניתוח עצמו, יש לבחור רופא מקצועי המתמחה באף, עמו יתקיימו מספר פגישות ייעוץ והכוונה ובדיקות מקדימות על מנת להחליט על סוג הניתוח שיתאים למטופל. אם מה שאתם זקוקים לו כרגע הוא ניתוח אף מחיר וודאי לא יהווה שיקול, שכן אל נא לכם לשכוח – מדובר בבריאות שלכם. לאחר הפגישות עם הרופא, יוחלט על אחד משני סוגי ניתוחים עבורכם:

 

  • ניתוח אף פתוח – ניתוח זה נדרש בדרך כלל רק כאשר קיימת נחיצות, לעולם לא בכל מקרה! זאת בשל תהליך הניתוח המעט מסובך; במהלך הניתוח יבצע המנתח חתכים פנימיים בתוך חלל האף, וחתך נוסף המבוצע בבסיס האף. בסיומו של הניתוח ובתקופה שלאחריו יישארו בדרך כלל צלקות הנראות לעין, אך במהלך הזמן הן ייטשטשו.

 

  • ניתוח אף סגור – בשיטה זו יבוצעו חתכים פנימיים בחלל האף (ללא החתך הנוסף שבבסיס האף), ומסיבה זו מדובר בניתוח מעט יותר מסובך. היתרון הגדול שלו הוא שאין צלקות הנראות לעין לאחר הניתוח.

 

ניתוח אף מחירים

 

משתלם למצוא את הרופא הטוב ביותר דרכנו!

 

הרופאים שאנו באתר משתלם השוואת מחירים עובדים עימם, הם הטובים והמקצועיים ביותר בתחום הכירורגיה הפלסטית, בפריסה ארצית ובעלי אישור FDA, ושורה של לקוחות מרוצים. הביטחון העצמי שלכם חשוב לנו, ולכן השאירו את פרטיכם האישיים, ואנו נחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד, מהרופאים הטובים ביותר.

 

קבלת מחירים ופרטים נוספים עוד היום, לחצו כאן למעבר לעמוד עם פרטים נוספים בנושא ניתוח אף

קידום אתרים
דילוג לתוכן