אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס איפור

קורס איפור מקצועי,עם תעודה בין לאומית
מוכר כפיקדון לחיילים משוחררים
הצעות והנחות בלעדיות ללקוחות אתר "משתלם"
קבלת פרטים נוספים בחינם ללא כל התחייבות או עלות
פריסה ארצית מלאה,אפשרות לימודים בכל הארץ

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      כמה מרוויחים?

      תחום האיפור מציע לגברים ונשים מגוון רחב של אפשרויות תעסוקה משתלמות. במסגרת העבודה השוטפת, למאפרים יש פריבילגיה להגיע לבתי הלקוחות, להיכנס אל מאחורי הקלעים של הפקות תיאטרון וטלוויזיה וכמובן להכין אנשי אופנה לקראת עלייה לבמות הגדולות ביותר בארץ ובעולם. בתוך כך, מאפרים מקצועיים מתעדכן בטרנדים האחרונים ועוקבים מקרוב אחר סגנונות שונים מתחומי הטיפוח, הביוטי והקוסמטיקה.

      על אף האמור לעיל, השאלה כמה מרוויחה מאפרת הינה לגיטימית לחלוטין. תשובה לשאלה הזו יכולה לעזור לגברים ונשים להחליט האם ללמוד איפור וכמה להשקיע בתהליך ההכשרה. עם זאת, קיימים פערי שכר של עשרות אחוזים והרבה תלוי בניסיון ובמיומנות.

       

      מרכיבים המשפיעים על השכר

      אלו למשל הפרמטרים העיקריים שקובעים כמה מרוויחה מאפרת בארץ:

      • סוג המשרה: שכיר או עצמאי
      • מספר שעות עבודה
      • מספר שנות ניסיון
      • מוניטין באיפור מפורסמים, סלבריטאים ונבחרי ציבור

      באופן כללי, מאפרים שעובדים בחנויות איפור מרוויחים שכר שעתי שמצטבר למשכורת של 6,000-8,000 ש"ח בחודש. לשם השוואה, שכירים במקומות אחרים יכולים להרוויח שכר של עד 10,000 ש"ח בחודש – ומאפרים עצמאיים גובים 250-1,000 ש"ח לשעה עבור איפור לאירוע בודד.

      מאפרים מצליחים בוחרים לפתוח בהמשך דרכם המקצועית בתי ספר לאיפור או להוציא ליין מוצרים בשיתוף חברות גדולות. מובן ששיתופי פעולה מן הסוג הזה מגדילים משמעותית את השכר ויכולים להפוך מאפר מקצועי לאדם מבוסס כלכלית.

       

      כך נראית שגרת יומה של מאפרת

      שאלה לא חשובה פחות היא איך נראית שגרת יומה של מאפרת. אם רוצים לדעת לא רק כמה מרוויחה מאפרת אלא מה היא עושה ביום יום, צריך לזכור שהתפקיד העיקרי שלה הוא להתאים את האיפור לסוג האירוע. זו גם הסיבה שבגללה יש הבדל בין רמת המקצועיות של המאפרים ופערי שכר בין אנשי המקצוע שעוסקים בתחום.

       

      העתיד שלך מתחיל עכשיו

      אצלנו במשתלם מתחייבים למצוא לך את הדילים הטובים ביותר עבור לימודי איפור. עם הנחות של עד 40% על הקורסים הטובים ביותר בארץ, אנו נדאג שהתשובה לשאלה כמה מרוויחה מאפרת תהיה רק חלק מהמידע שעומד לרשותך בדרך לקריירה חדשה, מעניינת ומצליחה!

       

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן