אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס צלילה

קורס צלילה מקצועי ואיכותי
השוואת מחירי קורס צלילה, קבלת מספר הצעות מחיר
אפשרות לקורס מקצועי וקבלת כוכבי צלילה
חוויה מדהימה ומרתקת

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      מה לומדים?

      השאלה מה לומדים בקורס צלילה רלוונטית עבור כל מי שרוצה להשיג הכשרה מקצועית טרם הכניסה למים העמוקים. ראשית, יש לזכור שהקורסים מתחלקים ל"כוכבים":

      • כוכב אחד לצלילה עד 20 מטר בליווי בן זוג עם דרגה גבוהה יותר
      • כוכב שני לצלילה עד 30 מטר בליווי בן זוג באותה דרגה

       

      נוסף על כך, בני נוער מתחת לגיל 15 לא מורשים בכל מקרה לצלול יותר מ-20 מטר – אך יכולים לבצע את שאר הפעילויות בקורס. מלבד זאת, מטרת הקורס היא לשלב בין לימוד תאורטי, הקניית מיומנות, אימונים והתמדה כדי להתנסות בצלילה באופן הדרגתי.

       

      קהל היעד וסוג התכנים

      הקורס מתאים למי שרוצה להפוך את הצלילה לעניין מקצועי או אפילו לקריירה. כפועל יוצא מכך, הנושאים הנלמדים משתנים בהתאם לדרגת הקושי וההכשרה. המשמעות היא שבעת צלילת היכרות מכירים באופן ראשוני בלבד את העולם התת ימי ואת שיטות הצלילה הבסיסיות, בעוד בקורס למתחילים של כוכב אחד לומדים את החומר התאורטי ומעצבים תרגול בבריכה לפני צלילה בים.

      לשם השוואה, בקורס צלילה למתקדמים של שניים או שלושה כוכבים צוללים לעומק, מתנסים בצלילת לילה ולומדים איך לנווט מתחת למים. בכל מקרה, את מוסד הלימודים המתאים כדאי לבחור לפי רמת ההכשרה שאותה רוצים להשיג.

       

      איפה לומדים וכמה זמן נמשך הקורס?

      משך הקורס נקבע גם הוא לפי דרגת ההסמכה, היקף הלימודים והמוסד שבו בוחרים לקבל את ההכשרה. באופן עקרוני, קורסי צלילה נפרסים על פני ימים בודדים בלבד ואפשר לקחת חופש מהעבודה או מהלימודים על מנת לסיים אותם.

      את הקורסים ניתן לעבור בכל רחבי העולם. מבחינת תנאי קבלה, צלילת היכרות מתאימה לבני 8 ומעלה בלבד וכל אדם מתחת לגיל 18 נדרש להציג אישור הורים. בהמשך, אפשרויות התעסוקה כוללות שימוש בתעודת הצלילה לצרכי הדרכה והשתלבות במועדוני צלילה.

       

      צוללים איתך לעומק

      רוצה להשאיר את כל הצרות במעמקים? באתר משתלם מחכים לך דילים מיוחדים על קורסי צלילה – וקורסים נוספים שמעניינים אותך. לאחר השארת פרטים באתר, נדאג עבורך ל-40% הנחה על קורס צלילה ונעמוד לרשותך בכל שאלה.

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן