אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

הסרת משקפיים בלייזר

המרפאות והוותיקות ומומחות ביותר בתחום
 מבצע לזמן מוגבל
1000 ש"ח הנחה ללקוחות אתר משתלם !
אחריות לכל החיים,25 שנים של ניסיון
פריסה ארצית כוללת,מרפאות הסרת משקפיים בכלל רחבי הארץ
כלל המרפאות בפיקוח משרד הבריאות

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      כיום, כשהטכנולוגיות הרפואיות הולכות ומתפתחות כך גם השדרוגים הפיזיים משתכללים ומשתפרים וכל אחד יכול לעשות הסרת משקפיים.

       

      נמאס לך לסחוב את המשקפיים לכל מקום? הסרת משקפיים תפתור לך את הבעיה!

      המשקפיים מכבידות לך על האף כבר מזה שנים רבות, אתה צריך תמיד לשמור עליהם שלא יפלו, שלא ישרטו, שלא ישברו, שהמסגרת תישאר במקום, אם יורד גשם המצב בכלל הופך להיות לא נעים ואם יש אדים אז בכל כמה רגעים עליך לנקות במגבון בד את העדשות שיהיו מבריקות ותוכל לראות בהן כמו שצריך.
      אז נכון, עדשות מגע מהוות פתרון מסוים בכדי להימנע מהרכבת משקפיים, אך הפתרון מכיל בתוכו יותר חסרונות מאשר יתרונות, עדשות דורשות התעסקות וזהירות יתר, התעסקות לא מאוד פחותה מהמשקפיים עצמם, למעשה היתרון שלהם די מסתכם במראה הויזואלי שהן נותנות לך, מראה ללא משקפיים, אך ההתעסקות היא כמעט אותה התעסקות, יש לשים טיפות בעיניים, לא מומלץ להירדם איתן, יש המון אנשים שרגישים ומגיבים באלרגיות לעדשות מגע, יש לנקות אותן מדי יום ולפעמים גם כמה פעמים ביום, יש להיזהר שלא יפלו, כי אם עדשה נופלת לא קל למצוא אותה מאחר והיא שקופה, דקיקה וזעירה על כן עדשות הינן פתרון לא אולטימטיבי בעליל. אם כך, האם ישנו פתרון אידיאלי של הסרת משקפיים? אכן יש.

       

      הסרת משקפיים בטכנולוגיית הלייזר בניתוח פשוט

      כאשר ניתוח הלייזר של הסרת משקפיים נכנס לארץ, מעט מאוד אנשים עשו אותו מאחר והוא גרר איתו רשימה ארוכה של אזהרות, סיבוכים ואף אפשרות של איבוד הראייה לחלוטין. אמנם, כיום הטכנולוגיה של ניתוח הלייזר בשביל הסרת משקפיים הינו ניתוח מתקדם ביותר במינימום של סיכונים, הניתוח של הסרת משקפיים נחשב לאחת ההצלחות הגדולות ביותר בתחום של האסתטיקה.

       

      כיום רמת הסיכונים שבניתוח של הסרת משקפיים שואף לאפס מאחר ונעשות בדיקות מקיפות ביותר מי מתאים לניתוח כזה ומי לא ובכך האזהרות שהיא כאשר הניתוח היה עוד חדש למעשה כמעט ולא רלוונטיות. ניתוח הסרת משקפיים נעשה על ידי רופאי עיניים מקצועיים ועל ידי מכשור מתקדם ביותר העומד בתקנים הקשים  ביותר של ארה"ב. שיהיה בהצלחה.

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן