אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

טיפולי רפואה סינית

– טיפול מקצועי שישאיר לכם עור צעיר ורענן
– קבלת הצעת מחיר בחינם ללא כל התחייבות !
– הנחות משמעותיות לפונים דרך אתר "משתלם"
– טיפול על ידי מומחי רפואה סינית מוסמכים בלבד !
– פריסה ארצית מלאה,טיפולים בכל רחבי הארץ

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      טיפולי רפואה סינית – ההצעות המשתלמות עבורך

      כיום שוק המטפלים האלטרנטיביים מוצף במטפלים בשיטת רפואה סינית. כל מטפל גובה את הסכום על פי שירותיו, אך כיצד נדע מה הן ההצעות המשתלמות עבורנו? ובאיזה מטפל כדאי לבחור?

       

      מהי רפואה סינית?

      רפואה סינית היא שיטת טיפול מסורתית עתיקה שהתפתחה בסין, והגיעה אלינו לתרבות המערב בעשרים השנים האחרונות. כידוע שיטת הטיפול רפואה סינית היא שיטה אלטרנטיבית ומשלימה את הטיפול המערבי של קופות החולים. כיום ניתן לקבל טיפול גם דרך קופות החולים וגם בקליניקות פרטיות של מומחים לרפואה סינית. רבים אינם יודעים מי יהיה המטפל הנכון עבורם, או לא מתמצאים במחירים הנפוצים, לכן איגדנו עבורכם את ההצעות המשתלמות ביותר לטיפול בשיטת רפואה סינית.

       

      מטפל מוסמך

      כאשר ניגשים לתהליך חיפוש אחר מטפל ברפואה סינית כדאי לתור אחר מטפל מוסמך בעל רישיון לטיפול ברפואה סינית. מטפל מוסמך כדין חייב להיות בעל תעודה מאחד מבתי הספר לרפואה סינית או המכללות בארץ או בחו"ל. במשך זמן לימודיו לומד המטפל כיצד לאבחן בעיות ומחלות שונות בגוף ועל פי הם מתאים למטופל את הטיפול הנכון. מטפל מוסמך חייב לבטח את המטופלים בקליניקה שלו ועליו להיות מצויד במסמכים המוכיחים זאת ומגנים עליו ועל המטופל מפני נזקים או סיכונים במהלך הטיפול.

       

      באתר משתלם תמצאו את ההצעות המשתלמות ביותר לטיפול ברפואה סינית שתעניק לכם אורח חיים בריא ורגוע

       

      כלים טיפוליים

      רפואה סינית היא תחום רחב אנו מכירים לרוב את שיטת הדיקור הסיני הידועה אך בבחירת מטפל ברפואה סינית כדאי לבחור מטפל מומחה שרכש כלי טיפול מקיפים. בנוסף מטפלים בשיטת רפואה סינית עוסקים גם בשיאצו, כוסות רוח תזונה סינית ועוד. אצלנו במשתלם מציעים לכם את המטפלים הטובים ביותר שיוכלו להעניק לכם טיפול מקיף שישנה את אורח החיים שלכם לאורח חיים בריא יותר.

       

      השוואת מחירים

      מחירים של טיפול ברפואה סינית משתנים ממטפל למטפל ונקבעים בהתאם לשנות הניסיון והוותק שלו בתחום, תחום המומחיות בו הוא עוסק, הידע הנרכש וזמן הטיפול. כמובן שיש פקטורים נוספים לקביעת המחיר אך המחירים הסטנדרטים נעים בין 150 – 300 שקלים לטיפול. באתר משתלם ריכזנו עבורכם סוגי מטפלים שונים בשיטת רפואה סינית ובמחירים משתלמים עבור הטיפול. כך תוכלו לבחור במטפל הטוב ביותר בהתאם לבעיה שלכם ולתאם איתו מפגש או סדרת טיפולים מקיפה.

       

      משך זמן טיפול

      משך זמן טיפול נע בין 45 דקות לשעה תלוי בצורך ובשיטה בה בחר המטפל. לעיתים טיפולים בשיטת רפואה סינית כוללים גם שיחות והתמקדות בנפש האדם ולכן מטפלים מסוימים יעדיפו להאריך את הטיפול עד כשעה שלמה על מנת להגיע לאיזון גוף ונפש עבור המטופל.

      אצלנו באתר משתלם תוכלו למצוא את המטפלים הטובים ביותר בשיטת רפואה סינית. באתר משתלם תמצאו את ההצעות המשתלמות ביותר לטיפול ברפואה סינית שתעניק לכם אורח חיים בריא ורגוע.

       

      התקשרו אלינו עוד היום ונעזור לכם למצוא את ההצעה המשתלמת ביותר לטיפול ברפואה סינית!

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן