אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס בניית אתרים

– בואו להצטרף לשוק אתרי אינטרנט,ולקבל מקצוע לחיים !
– ניתן לממש את הפיקדון הצבאי למימון הקורס
– בלעדי ללקוחותינו : מלגה של עד 10,000 ש"ח ללימודים בHackrU
– הביקוש רב על הייצוא,השוק מוצף בדרישה לבוני אתרים
– הבטחת עבודה עם סיום הקורס !
– מסלול נותאם לנוחיות שלכם,אפשרות ללימודי ערב

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      עם התפתחות הטכנולוגיה, הופך התחום האינטרנטי למוצר שימושי ופעיל. כל עסק או חברה, ואפילו בעל מלאכה פשוט זקוק לאתר אינטרנט משלו, ונוצר ביקוש לאנשי מקצוע בעלי ידע בהקמת אתר. קורס בניית אתרים מקנה את הידע המקצועי הנדרש, החל מלימוד השפה הבסיסית של בניית אתרים הנקראת HTML, ועד להבנת כל התהליך. בסיום הקורס יכול התלמיד להצטרף לחברת הקמת אתרים קיימת, או להיות בונה אתרים עצמאי.

       

      כאן רכזנו עבורכם את כל המידע הנחוץ: איך לבחור בקורס טוב, ולהתחיל לעבוד.

       

      האינטרנט ומה שמאחוריו – איך בונים אתר באינטרנט?

      בתור התחלה מקבל התלמיד את היסודות להבנת תהליך הבניה, כל האתרים של האינטרנט בנויים משפת קוד משותפת שמוגדרת כ- HTML ולכן יש צורך ראשית כל לעשות אתה הכרות ולהתחיל לתרגל את השפה. בהמשך לומדים כי סוגים נוספים של שפות מהם נבנים אתרים באינטרנט, כאשר כל אחת שונה זו מזו מבחינת אופי הבניה של האתר וצורת השימוש בו בסופו של דבר. השפות הנפוצות הם: דוט נט, PHP, וכדאי לרכוש ידע טוב בשליטה בהם.

       

       מסיימים בהצטיינות

      תלמיד שמסיים את הקורס בהצלחה מקבל תעודה, והדבר החשוב יותר שהוא עושה – הוא בונה אתר לדוגמא. אין מעסיק או בעל חברה לבניית אתרים שיקבל לשורותיו תלמיד שלא הוכיח ידע מעשי בהקמת אתר. חשוב מאד לבנות תיק עבודות ולהוכיח יכולות בבניית אתר מוכח. עבודה כזו מוכיחה על כישוריו האמיתיים של התלמיד, ועל הרמה המקצועית שרכש בקורס. בתור קריירה, יכול תלמיד כזה להצטרף לחברת אתרים שכבר בונה אתרים בארץ, ויש הרבה כאלה, או לחילופין להפוך לבונה אתרים עצמאי או פרילנסר ולבנות אתרים לבד.

       

      מה שברור, הוא שהתחום הזה לא מפסיק להתפתח. מי שעובר קורס בניית אתרים מקצועי בהצלחה, פותח לעצמו יכולות עצומות. הביקוש לבניית אתרים הוא אדיר, וכדאי להתברג היטב באחד הנישות הכי מבוקשות בשוק.

       

      קורס בניית אתרים – בדיוק מה שאתה מחפש. הכנס עכשיו את פרטיך, וקבל את המידע הכי זמין!

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן