אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס עיצוב גרפי

 תחום עולה ומשגשג עם שוק עבודה גדול במיוחד
 ניתן לממש את הפיקדון הצבאי למימון הקורס
 בלעדי ללקוחותינו : מלגה של עד 10,000 ש"ח ללימודים בHackrU
  קבלת מקצוע רציני לחיים עם אפשרות לעבודה גם כשכיר וגם כעצמאי
  הבטחת עבודה עם סיום הקורס !
 תהליך מיון הכולל תקופת התנסות ללא סיכון כספי

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      בואו להיות המעצבים הכי טובים בשוק!

      קורס עיצוב גרפי מיועד עבור כל מי שציור, איור ורישום קרובים לליבו. בקורס זה מביאים לידי ביטוי את היצירתיות האישית, ומוציאים לאור את הרעיונות הכי הזויים. מבחינה מעשית, קורס עיצוב גרפי מעניק שליטה מקצועית בתוכנות העיצוב המרכזיות, שהם פוטושופ, פלאש, אילוסטרייטר ואנימציה. קורס עיצוב גרפי אינו מוגבל, ואפשר להמשיך להתפתח בו עד אין סוף.

       

      קורס עיצוב גרפי

      עם התפתחות הטכנולוגיה, נכנס העיצוב הגרפי לאינספור נישות. אלו יכולים להיות עיתונים, כתבי עת, שלטי חוצות, פליירים, עטיפות מוצרים, מכתבים, צילום תמונות, או עטיפות. גם אתרי אינטרנט זקוקים למעצב גרפי מיומן, אשר יעצב את האתר בצורה מקצועית ומושכת את הגולש אליו.

       

      קורס עיצוב גרפי מעניק ידע בתוכנות העיצוב הבסיסיות, ובהמשך גולש לתחומים נוספים, כמו עיצוב אריזות, צילום תמונות, קישוטי קיר, הסרטות וידאו ועוד.

       

      הבשורה הטובה ללומדים היא שאפשרויות ההתמקצעות בתחום הם אין סופיים. כל תלמיד יכול לבחור לעצמו את הנישה המתאימה לו ובה להתמקד. להתקדם, להתפתח ולהיות המוביל.

       

      מעצבים מצטיינים

      כדי לעבור קורס עיצוב גרפי בהצטיינות יש להקפיד על מספר כללים ברורים:

      1. יצירתיות – התנאי הבסיסי של כל מעצב הוא להיות יצירתי. ישנם כלים מעשיים לעידוד יצירתיות, וכדאי לתרגל אותם כדי לשכלל את המיומנות. ככל שהמעצב יצירתי יותר, הוא יכבוש מהר יותר את הפסגה כמעצב מבוקש בשוק.

      2. עקביות – אין לזלזל בכל העבודות והתהליכים במהלך הלימוד. תלמיד רציני הוא כזה שעמד בכל המטלות, וקיבל תעודת הצטיינות בסופו של הלימוד. העבודות שיבצע יסייעו לו לבנות תיק עבודות מוצלח. ככל שישקיע יותר, הוא יעשיר את תיק העבודות האישי בדוגמאות מרשימות, אשר יקנו לו נקודת פתיחה בעת בואו לפני מעסיקים.

       

      תלמיד שעומד בכל המטלות והדרישות, יוכל לפתוח לעצמו קריירה בתחום העיצוב.
      אם כמעצב גרפי מקצועי, או לכבוש לו מקום בעולם הפרסום. הארט-דירקטור המשמש כמעצב על במשרדי הפרסום הוא למעשה שדרוג של מעצב גרפי מקצועי.

       

      יש לך את זה? מעוניין ללמוד קורס עיצוב גרפי ולהתקדם? הרשם באתר וקבלו הצעות משובחות ביותר, כולל הטבות אטרקטיביות במיוחד!

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן