אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס שוק ההון

קורס לימודים מקיף בנושא שוק ההון
הכשרה פרקטית ללמידת השוק והנבת רווחים
קבלת הצעות מחיר ללימודים בחינם ללא התחייבות
פריסה ארצית מלאה, מכללות בכל רחבי הארץ
הכנה לשוק העבודה כעצמאיים או שכירים

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      קורס שוק ההון, בחר רק מה שמשתלם עבורך!

      אם אתה אדם שאוהב את התחום הפיננסי, מתעניין בהשקות ובכספים, ואתה מרגיש שאתה חייב להיות קשור לשוק ההמון באופן כלשהו. דע, שבשוק כיום ניתן למצוא מלבד לימודי תואר העוסקים באופן או ישיר לשוק ההון, גם מגוון קורסים קצרי טווח, אשר יעניקו לך את ההכשרה הרלוונטית לעסוק ולהיות קשור לשוק ההון.

       

      מהו שוק הון?

      שוק ההון הוא שוק בו מתנהל מסחר על כסף, הוא מתנהל בבורסה לניירות ערך, לשוק ההון יש חשיבות רבה בהנעת גלגלי הכלכלה של החברה כולה וניתן להשקיע בו כספים שיניבו רווחים, כמובן במידה ויש ידע בתחום ולא סתם כך, בכדי שלא ליצור הפסדים מיותרים ועוגמת נפש. שוק ההון מאפשר לבעלי יוזמות לפתח אותן ולהקים מפעלים יצרניים בעצם העובדה שיש משקיעים שמזהים את הפוטנציאל הגלום במיזמים השונים, ובוחרים להשקיע בהם. שוק הון הוא דב מורכב, שבכדי להשתלב בו, יש צורך בידע מתאים. כיום השוק רלוונטי אפילו להשקעות באמצעות האינטרנט, והוא פתוח כמעט לכולם.

       

      מה לומדים בקורס שוק ההון?

      בקורסים המוצעים תלמדו כיצד כוחות השוק פועלים ואיך תנועות גלובליות בכלכלה העולמית השפיעו על הכלכלה המקומית. בנוסף, תערכו היכרות מעמיקה עם שיטות המסחר השונות, חבילות השקעה, מדדים וטכניקות הערכה, מערכות מידע ומוצרים פיננסיים וכן התקשורת ביניהם אשר נתמכת על הפעילות הבנקאית והעסקית.

      נושאים נוספים שתלמדו הם איך השוק הראשוני עובד, כיצד מבצעים הנפקות ובאיזו דרך קוראים דוחות כספיים. אנחנו מאמינים שידע זה כוח! ולכן תלמדו גם את כללי האתיקה בייעוץ ללקוחות ועוד דברים חיוניים.

      איך היכולות הפיננסיות שלכם כיום? זה באמת לא משנה. כי במהלך הלימודים תלמדו לפתח יכולות ניתוח וחשיבה פיננסית וכן מיומנות בקריאה והבנה של נתונים המצויים בעיתונות הכתובה, באינטרנט, בפרסומים ממשלתיים, בגופי המסחר וכן בביטוח והבנקים.

       

      תקופת הלימודים

      קורסים של שוק ההון נעים בין 32-60 שעות בתכניות למתחילים ובין 120-700 שעות במסלולים מקצועיים. ההיקף משתנה בהתאם לתחום ההתמחות.

      בוגרי תואר ראשון בתחום שוק ההון אורכים כשלוש שנים.

       

      כיצד לבחור את המקום המתאים ביותר והזול ביותר ללימודי שוק הון?

      אם החלטת לקחת חלק בקורס בשוק ההון, בחירת הקורס הרלוונטי עבור היא בוודאי לא קלה, שכן אתה בטח מחפש את הקורס המקצועי ביותר, העונה על דרישותיך, בהתאם למגלה התקציבית שלך, במיוחד בשביל זה קיים האתר "משתלם". באתר משתלם, בלחיצת קליק אחת בתחום שאתה מתעניין בו, תוכל לקבל מגוון הצעות מחיר בהתאם לסוגי קורסים ומקומות לימוד. כמו כן, יתרון האתר הוא בעצם זה שהוא מקבץ מספר צרכנים המעוניינים באותו התחום, ומגמיש למענם מחירי קורס קיימים. ניתן להשאיר פרטים בנוגע לכל נושא שקיים באתר, ובעלי העסקים השונים יחזרו אלייך עם הצעות שונות. האתר חוסך את העבודה הקשה, הוא נועד להוזיל את העליות עבור הצרכן, ולאפשר לו לבחור בדבר המשתלם ביותר עבורו.

       

      מעוניים בקורס שוק ההון?  השאירו פרטים ונציגנו יצרו קשר בהקדם.

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן