אנחנו כאן בשבילכם חייגו :

072-3719770

קורס שיווק באינטרנט

– ניתן לממש את הפיקדון הצבאי למימון הקורס !
– התחייבות לקבלת עבודה בסוף הקורס
– סגל מרצים בכיר ומנוסה
– מסלולי לימוד נוחים,אפשרות ללימודי בוקר או לימודי ערב

לקבלת הצעה משתלמת

    השאירו פרטים להשוואת מחירים




      פעם היו סוחרים עומדים בשוק ומוכרים את סחורתם, היום תפס האינטרנט פלח נכבד מתחום השיווק העולמי, ויותר ויותר מכירות נעשים דרך האתר. אנשים גולשים כל הזמן, ומבקשים לרכוש מוצרים דווקא באינטרנט. חברות ובעלי עסקים שקלטו את השינוי בתפיסה בוחרים לשווק את עצמם דרך האינטרנט ולהגדיל את מעגל המכירות.

       

      לפניכם מידע זמין ונוח אודות קורס שיווק באינטרנט: כך תהפכו למשווקים מוצלחים ותגיעו לקהל יעד.

       

      למי מיועד קורס שיווק באינטרנט?

      קורס שיווק באינטרנט יכול להתאים ראשית כל למי שמחזיק אתר באינטרנט ורוצה לבצע דרכו שיווק מוצלח. אם האתר רדום ואין לו כניסות מבקרים, אפשר ללמוד דרכים לעניין את הגולשים בתוכן השיווקי שטמון בו.

      חשוב לכל בעל עסק אשר בבעלותו אתר אינטרנט, ללמוד קורס שיווק באינטרנט כדי לקדם את מהלך השיווק של העסק בצורה הרבה יותר אפקטיבית.

      הקורס מתאים גם עבור מי שרוצה להתמקצע בתחום השיווק האינטרנטי ולעבוד אחר כך במקצוע זה עבור חברות ובעלי עסקים.

       

       מה לומדים בקורס?

      קורס שיווק באינטרנט מעניק ידע בשפה האינטרנטית, והכרות ראשונית עם עולם זה. שיווק באינטרנט הוא עולם בפני עצמו ויש להכיר את המדיה הזו לעמקיה כדי לדעת לעשות בה שימוש יעיל וטוב.
      התוכן המקצועי של הקורס כולל הבנת תהליכים שיווקים כלליים כמו ניתוח שוק, פילוח קהל יעד ועוד. בהמשך לומדים את כל הקשור לשיווק באינטרנט כמו: איך בונים דף נחיתה? מה הוא אמור לכלול? מהו שרת אחסון? מה כולל אתר אינטרנט? איך מקדמים יחסי ציבור באינטרנט? איך גורמים לגולשים להיכנס?

       

      מידע חשוב נוסף שמקבלים בקורס – הדרך הנכונה לבניית אתר. מי שעובר קורס שיווק באינטרנט, יודע איך נראה אתר טוב, ומה בדיוק עליו לדרוש מבונה האתרים כדי להפוך אותו לאפקטיבי עבורו.

       

      כאשר בוחרים קורס שיווק באינטרנט חשוב לבחור קורס מקצועי אשר מעניק כלים נכונים לשיווק, כזה שבבעלותו צוות מרצים מומחים המכירים היטב את עולם השיווק האינטרנטי ויש בידם ניסיון בתחום.

       

      רוצה לקבל הצעות משתלמות לקורס שיווק באינטרנט ? וליהנות מהטבות מפליגות הרשם עכשיו באתר, ללא שום התחייבות!

      קידום אתרים
      דילוג לתוכן